Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.11.2017, 05:28

Офіційний сайт Геронимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Додаток 2

Додаток №2

ГРА «ЕРУДИТ»

(для учнів 7 кл.)

Мета: поглибити знання учнів, пропагувати серед дітей книгу, прищепити учням любов до книги, прививати естетичні смаки, виховувати потребу в читанні, дбайливе ставлення до книги.

Обладнання: столи, стільці, ручки, фломастери, лінійки, папір,правила для гравців,сигнальні кольорові картки, конверти із завданнями, нагороди переможцям.

Місце проведення: кабінет з мультимедійною дошкою.

 

Бібліотекар: Добрий день, любі діти! Ось і знову ми зустрілись з вами. Чи встигли ви вже скучити за бібліотекою?( діти відповідають) Дякую, дякую вам за відповідь. Тож, будь ласка, проходьте, влаштовуйтесь зручно на стільцях (учасники сідають на стільці). Я знаю, що кожна дитина любить гратись. Так? ( діти відповідають). Тоді пропоную зробити це швидше. (Бібліотекар просить кожну дитину правою рукою взятись за сидіння стільця, під яким скотчем прикріплено цукерку). Дістаньте те, на що натрапила ваша рука (діти дістають). А тепер за кольором обгортки цукерки об’єднайтеся в команди ( команд може бути декілька, але не менше двох). З’їжте цукерку і отримайте заряд енергії, а перед грою прочитайте правила для гравців, які лежать на кожному столі. Команди, підійдіть до столів.

Правила для гравців

  1. Поважайте своїх суперників
  2. Робота в команді вимагає терпіння
  3. Уважно ознайомтеся з завданням
  4. Пошепки обговоріть його в команді
  5. Прислухайтеся до кожного запропонованого варіанта відповіді
  6. Виберіть найправильніший на вашу думку
  7. Виконуйте ретельно, але швидко
  8. По закінченню завдання сповістіть сигнальною карткою
  9. Не впадайте у відчай, якщо виконали неправильно
  10. Пам’ятайте, що це тільки гра, в ній немає переможених
  11. Ваша перемога – це , набуті знання, хороший настрій, який дала вам гра

Бібліотекар: Прочитали. Я впевнена, що кожна команда буде слідувати цим правилам. Отримайте перше завдання. Пам’ятайте, що ви повинні радитись пошепки та записувати варіанти відповідей на папері.

1 завдання. У кожної команди на столі є фломастери і папір. Придумайте назву своїй команді, використовуючи знання з літератури (приклад: «Титани», «Острів скарбів», «Скарб», «Вогник») (за завдання 2бали)

2 завдання. Згадайте якомога більше прислів’їв, в яких є слово «труд». («Без труда не витягнеш і рибку із пруда», «Терпіння і труд – все перетруть», ) (2бали)

3 завдання. Назвіть українських письменників, яких ви знаєте, їхні твори та героїв цих творів. (І. Франко. «Захар Беркут» - Захар Беркут, Мирослава, Максим; Т. Шевченко «Заповіт», «Тополя»; М. Стельмах. «Гуси-лебеді» - Михайлик , мати, дід Стельмаха; Г. Тютюнник. «Климко» - Климко, Наталя Миколаївна; А. Дімаров. «Блакитна дитина» - Павло Степанович, Василь Кологойда, Толик.) (4 бали)

4 завдання. Назвіть всі відомі вам океани та материки (Тихий, Атлантичний, Північний Льодовитий, Індійський океани; Африка, Південна Америка, Північна Америка, Австралія, Євразія, Антарктида) (3бали)

5 завдання. Хто є автором рядків:

Росте в гаю конвалія

Під дубом високим,

Захищалась від негоди

Під віттям широким.

( Леся Українка) (3бали)

6 завдання. Поставте запитання про квітку , яку описує Л. Українка, використовуючи знання одного із предметів, який вивчаєте. ( Визначте , у який тип суцвіття зібрані дзвіночки квітки конвалії.) (2бали)

Бібліотекар: Виконуючи завдання , ви втомилися. Давайте відпочинемо. Станемо всі в коло і передаватимемо клубочок ниток один одному, бажаючи щось хороше тому, кому передаємо. Перед тим, як передати клубочок іншому, ви повинні тримати в руках нитку. Таким чином буде снуватися павутинка побажань. Та пам’ятайте, що кожен може отримати клубочок тільки один раз. Спробуємо? (починає від себе передавати, тримаючи кінець нитки в руках: «Бажаю сонця і посмішок», «Щастя і тепла», «Любові», «Добра», «Успіхів») Дуже гарна вийшла у нас павутинка побажань. Та й настрій поліпшився. Продовжимо нашу гру.

7 завдання. Назвіть рослини, які називають компасними. (соняшник, бавовник) ( 1 бал)

8 завдання. Які типи взаємодій сил в природі існують? ( гравітаційні, електромагнітні, сильні та слабкі) ( 1 бал)

9 завдання. Якщо ви не розумієте суть слова, якими словниками скористуєтесь?

(тлумачний, іншомовних слів) ( 1 бал)

Бібліотекар: Тепер спробуємо визначити, як уважно ви читаєте підручник, бо наступне завдання пов’язане саме з цим.

10 завдання. Хто такий Карл Вільгельм Шеєле? (шведський хімік, першим добув кисень, хлор, фтороводень та ін.)

  1. завдання. Намалюйте героя з вигаданої вами невеличкої розповіді. ( зразок власної розповіді: «Інопланетянчик». Одного разу всім класом ми гуляли в лісі. Всі бігали, гралися, сміялись. Зненацька блиснуло яскраве сяйво. Всі зачаровано подивилися туди, звідки іскрилося сяйво. Раптом на тому місці з’явилася маленька істота сріблястого кольору. Зріст її близько 70-80 см. Голова цієї істоти була лисенька, тому чітко виднілися вушки. Брівок не було, зате великі круглі оченята випромінювали цікавість. Ніжки були кривенькі, але тендітні. Чомусь для себе ми всі вирішили, що це хлопчик, тому і назвали його Інопланетянчик. Нам дуже хотілося з ним погратися, але він зник так раптово, як і з’явився, залишивши в наших серцях згадку про себе.) ( 5 балів)

Бібліотекар: Шановні діти! Делегуйте по одному кандидату від команди, щоб підбити підсумки гри. А поки будуть підбиватися підсумки, подивіться мультфільм ( з використанням мультимедійної дошки пропонується один із мультфільмів, які є в наявності).

Після підбиття підсумків нагороджуються переможці.

Бібліотекар: Я сподіваюсь, що ви всі пам’ятаєте 11-е правило гравців:

«Ваша перемога – це , набуті знання, хороший настрій, який дала вам гра.»

Вірю, що пісня, яку ми виконаємо з вами разом, підсилить наш настрій ( співають «Голубой вагон»). Дякую вам за добрі знання, вміння грати, створювати собі настрій. До зустрічі!

 

 

 

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2017