Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 23:42

Офіційний сайт Геронимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

                             

     Педагог соціальний забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції ті інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій - з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Виконує функції:

- діагностичну: вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

- прогностичну: прогнозує на основі спостережень та досліджень, посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи, прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

- консультативну: дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходиться у складних життєвих обставинах тощо;

- захисну: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);

- профілактичну: переконує учнів її доцільності дотримання соціально-значимих норм правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;

- соціально-перетворювальну: надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

- організаційну: координує діяльність й взаємодію усіх суб'єктів соціального виховання сприяє соціально-корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

      Сприяє розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у науковій, технічній, художній творчості. Залучає громадські організації, творчі спілки, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи.

     Займається профілактикою правопорушень серед неповнолітніх. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

Методичні рекомендації для класних керівників :

Принципи взаємовідносин дорослих та дітей

1.     Принцип рівності. Світ дітей та світ дорослих рівноправні частинки світу людини.

2.     Принцип  діалогічності. Світ дитинства являє собою  особливу цінність для дорослих: діалог двох світів (дітей та дорослих) складає навчально – виховний процес, в якому навчання є рухом складової світу дорослого, в світі дитинства, а виховання – рух складової світу дитинства в світі дорослому.

3.     Принцип співіснування. Світ дитинства і світ дорослих повинен підтримувати взаємний суверенітет, виходячи з ідеї невтручання, не нав’язування одне одному своїх цінностей і законів. Будь яка  акція дорослих або дітей не повинна завдавати шкоди ні одній стороні.

4.     Принцип свободи. Надання світу дитинства повної свободи у виборі власного шляху. Дорослі забовязані  оберігати життя та здоровя дітей.

5.    Принцип взаємного розвитку. Процес розвитку світу дітей йде паралельно з розвитком світу дорослих. Аномалією процесу розвитку являється зупинка самоактуалізації, як дитини , так і дорослого (Роджерс).

6.     Принцип єдності. Світ дитинства і світ дорослих не складають двох розмежованих світів, але складають єдиний світ людей.

7.     Принцип прийняття. Особливості будь якої людини повинні сприйматися іншими людьми такими, якими вони є. Відносини повинні складатися тільки на основі безспірної любові. Ненависть може проявлятися тільки по відношенню до вчинку,  а не людини,  так як людина більше ніж її негативний вчинок.

Рекомендації соціального педагога батькам

1.     Проаналізуйте Вашу власну систему цінностей відносно виховання дітей. Чи сприяє вона обдарованості і реалізації особистості в суспільстві?

2.     Будьте відвертими. Всі діти вельми чутливі до брехні, а  обдарованих  дітей це стосується в більшій мірі.

3.     Оцінюйте рівень розвитку дитини.

4.     Уникайте  пояснень та бесід з дитиною.

5.     Намагайтеся вчасно спіймати зміни в дитині. Вони можуть виражатися в неординарних питаннях, або в поведінці та являються ознакою обдарованості.

 Поважайте в дитині індивідуальність. Не намагайтесь проектувати на нього свої власні інтереси і захоплення.  Розвивайте в своїх дітях наступні якості:

·       Впевненість, яка базується на об’єктивній самооцінці;

·       Розуміння достоїнств і недоліків,  своїх  і оточуючих.

·       Інтелектуальну зацікавленість і готовність до дослідницького ризику;

·       Повага до добра, відвертості,  дружелюбності, співчуття, терпіння, душевної мужності;

·       Звичку розраховувати на власні сили і готовність нести відповідальність за свої вчинки;

·       Вміння знаходити спільну мову і радість спілкування з людьми всіх вікових категорій.

 

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2017